banner

Perchè sceglite l'illuminazione LED?

Eccu alcuni modi chì i LED sò megliu cà l'illuminazione incandescente più antica:

• Cooler- I bulbi incandescenti sò cusì caldi, ponu accumincià u focu.I LED funzionanu assai più freschi.

• Più chjucu- I chip LED sò assai chjuchi è magre.Ùn anu micca bisognu di grandi bulbi di vetru, ponu esse muntati in cuntenituri assai fini è stretti.

• More Efficient- Lampadine incandescenti sò sometimes chjamati riscaldatori chì brillanu.Solu 10-20% di a so energia hè cunvertita in luce, u restu hè solu calore.I LED sò assai più efficaci - 80-90% di a so energia diventa ligera.Anu ancu prughjettanu solu a luce in una direzzione per chì menu luce hè persa.

• Lower Energy Consumption- I LED consumanu 80-90% di menu energia cà lumi incandescenti.

• Longer Life- A vita di un LED di qualità hè stimata à esse almenu 40.000 ore - chì hè da 15 à 20 anni (secondu u "On Time" ogni ghjornu).A vita di un LED hè una prediczione di u numeru d'ore chì pò curriri finu à chì a so lumera casca à u 70 per centu di a luminosità iniziale.

• Durable- I LED ùn anu micca filamenti, perch'elli ponu sustene vibrazioni pesanti.Anu ancu resistenu à u scossa è à l'impatti esterni chì li facenu grandi per i sistemi di illuminazione LED di paisaghju esterni.

L'illuminazione LED hè una di e industrie in più rapida crescita in u mondu.Sustituisce tutti l'altri tipi di luci (cum'è incandescent, halogen, fluorescent, è altri) cum'è a prima fonte di luce preferita.Fighjemu perchè questu hè accadutu.Ma prima, chì hè l'illuminazione LED?

L'illuminazione LED si riferisce à l'illuminazione chì utilizeghja a tecnulugia LED (diode emettitore di luce) in u statu solidu invece di a lampadina incandescente standard.Ciò chì face i LED diffirenti da a tecnulugia più vechja hè a manera di pruduce a luce.Simply stated, a luce incandescente hè prodotta da l'electricità chì viaghja à traversu un filu (u filamentu) - u filu hè caldu è brilla.L'electricità viaghja ancu attraversu LED è ancu brillanu, ma ùn sò micca fili simplici, sò assai esotici.

composti pressati inseme in chips stratificati.Averete bisognu di un diploma di ingegneria per capisce cumplettamente cumu si produce a luce in questi chips.
Fortunatamente per noi, ùn avemu micca bisognu di capisce cumplettamente a scienza per apprezzà i benefici di i LED.

Cum'è un fornitore di luci led, Firstech Lighting hè una fabricazione prufessiunale in l'industria di led da più di 20 anni.Da u disignu à a pruduzzione à a vendita, furnimu un serviziu one-stop. Benvenutu cuntattu cun noi per più infurmazione.

nutizie

Tempu di Postu: Mar-03-2022