banner

Una ricuperazione notevule in u mercatu di l'illuminazione generale

Sicondu l'ultimu rapportu di TrendForce "2021 Global LightingLEDèIlluminazione LEDMarket Outlook-2H21 ", u mercatu di l'illuminazione generale LED s'hè ricuperatu in modu cumpletu cù a crescente dumanda di illuminazione di nicchia, purtendu à a crescita in i mercati glubali di l'illuminazione generale LED, l'illuminazione orticultura è l'illuminazione intelligente in 2021-2022 in diverse misure.

Cume a cobertura di vaccinazione aumenta in diversi paesi, l'ecunumie in u mondu cumincianu à ricuperà.Dapoi u 1Q21, u mercatu di l'illuminazione generale LED hà vistu una forte ripresa.Trend Forcestima chì u glubaleilluminazione LEDA dimensione di u mercatu ghjunghjerà à 38,199 miliardi USD in 2021 cù un tassu di crescita YoY di 9,5%.

I seguenti quattru fattori anu fattu u mercatu generale di l'illuminazione prospera:

1. Cù l'aumentu di i tassi di vaccinazione in u mondu sanu, i ricuperazioni ecunomichi sò emersi;I ricuperazioni in i mercati di l'illuminazione cummerciale, outdoor è ingegneria sò particularmente veloci.

2. Rising Prices of LED lighting products: Cum'è i costi di materia prima cresce, l'imprese di marche di illuminazione cuntinueghjanu à aumentà i prezzi di i prudutti da 3% à 15%.

3. Inseme à a cunservazione di l'energia di i guverni è e pulitiche di riduzzione di carbonu chì miranu à a neutralità di u carbonu, i prughjetti di cunservazione di l'energia basati in LED sò stati avviati, stimulendu cusì a crescita in a penetrazione di l'illuminazione LED.AsTrend Forceindica, a penetrazione di u mercatu di l'illuminazione LED righjunghji u 57% in 2021.

4. A pandemia hà incitatu l'imprese di illuminazione LED à cambià per pruduce l'illuminazione cù funzioni digitalizzate intelligenti di dimming è cuntrullabili.In u futuru, u settore di l'illuminazione si focalizeghja più nantu à u valore di u produttu aghjuntu da a sistematizazione di l'illuminazione cunnessa è l'illuminazione centrica umana (HCL).

Firstech Lighting Corporation hè una Cumpagnia d'America di proprietà intera in Cina, Cumpagnia matrice da u 1935 è filiali fabbriche in Chicago, Florida, Messico.Semu una fabricazione prufessiunale è una impresa d'alta tecnulugia chì hè specializata in l'illuminazione di l'aeronautica, lampade di l'allarme di u focu è lampadine LED di illuminazione cummerciale di alta qualità per più di 20 anni.We cuntinueghja à guidà in a tecnulugia Halogen è LED per uilluminazione generaleindustria.Benvenuti à cuntattateci è chì a vostra vita sia piena di luminosità!


Tempu di Postu: 13-Jan-2022